تصمیم گرفتم تا ظهر توی رختخواب بمانم. شاید نصفی از آدمها تا آن موقع مردند و مجبور باشم فقط نصف بقیه را تحمل کنمچارلز بوکفسکی | از کتاب عامه پسند
+++
کتابو خوندم. طنزه. البته بعضی جمله ها فلسفیه. جمله بالا رو میشه هم طنز تعبیر کرد هم فلسفی.
+نوشته شده در سه شنبه دهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 17:33 توسط هانا |
پست 66...
ما را در سایت پست 66 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: يکشنبه 7 آبان 1396 ساعت: 2:26